星期一, 10月 08, 2007

灰姑娘

又是阿不那邊弄來的
哈哈~
我比較有興趣當公主
這就是我噢~
原來我是灰姑娘呀~
王子啊王子
我的玻璃鞋呢?

Which Disney Princess Are You?

You are Cinderella. You are hard-working and never complain, however, your trust is sometimes misplaced and people sometimes take advantage of you. Still, you are beautiful inside and out, and one day you will realize it and find true love.
Find Your Character @ BrainFall.com


老實說
我的腳很挑鞋
什麽鞋都會咬我的腳
運動鞋也不例外
算不算和灰姑娘有關係呢?

沒有留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

鳴謝

魔女音符

那些曾經~

總網頁瀏覽量

安静聆听

點點算算

魔幻视界

魔幻視界插曲:二人同行(郭美美)

2010《魔幻視界》(請摸圖)

2010《魔幻視界》(請摸圖)
和U一起上Facebook!

《拍。賣》