星期六, 2月 21, 2009

非·常人宣傳

來幫忙廣播一下~
雖然這個不是我的工作...
誰叫“PC”是我的baby...

Haiz~

此處報名
Here is something exciting! Wanna be the 1st to catch Perfect Cut 2?
There will be special a preview screening for Perfect Cut fans on Thu 26 Feb at 7:30pm!(地點怎麽都沒有說出來?叫人怎麽決定去不去?什麽宣傳......難道是故意不能說?拜托啦,又沒有my尊,不會暴動的!(小小聲)反正在烏節路somerset地鐵站下車那邊...嘻嘻~Hey!Boss,地點到底能說嗎?他們搞什麽神秘?Haiz~)

Here's your chance to catch episode 1 before everyone else! All you need to do is post on Perfect Cut 2's wall, writing down the following :
--------------------------------------------------------------------------------------------
I want to be at Perfect Cut 2 Preview Screening!
(this must be post as the 1st line else will be disqualified) -

Hum: 我不喜歡這樣的語氣~請對fans寬容和客氣一點!哈哈~my尊精神Ok!至少應該說:(this must be post as the 1st line! else will be disqualifiedbut don't be sad噢,we still thank you for trying噢~do watch it on TV 4 March 2009噢!)hahaha...pengsan~*昏倒*
Your name (as in NRIC)
Your email address (must be provided else will be disqualified ---噢,so sad... )
--------------------------------------------------------------------------------------------

The FIRST 40 fans to post on Perfect Cut 2's wall will receive the invite and details of Perfect Cut 2 Preview Screening via email.

All the best! 快快去報名哦。
此處報名
************


其實我也不知道
我能不能 A 到票
有沒有認識我又要看的朋友呢?
比如朋友的朋友也可以
好像蘆葦前同事之類的...
希望能有各個階層的朋友來索票

真頭大~
應該乾脆給我一些票嘛
害我都不知道要不要幫忙招兵買馬

有興趣索票的朋友
可以到此處報名
我已經設置了三個報名點了噢!
如果得不到票
告知一下吧
最多我燒一餅vcd
讓你帶回家看好了!*這個開玩笑的...第一集我們一起看電視博收視*

我想學網頁設計
以後不寫稿
可以玩網絡喲~*又胡思亂想*

沒有留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

鳴謝

魔女音符

那些曾經~

總網頁瀏覽量

安静聆听

點點算算

魔幻视界

魔幻視界插曲:二人同行(郭美美)

2010《魔幻視界》(請摸圖)

2010《魔幻視界》(請摸圖)
和U一起上Facebook!

《拍。賣》